سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است . [امام علی علیه السلام] بازدید امروز: 0 بازدید دیروز: 5 کل بازدیدها: 4340
ممنونم برای همه چیز - معبود من مرا دریاب
|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| فهرست موضوعی یادداشت ها || مناجات[4] .
|| اشتراک در خبرنامه ||   || درباره من || ممنونم برای همه چیز - معبود من مرا دریاب
رو سیاه
من یه بنده ی رو سیاه خدام که دلم می خواد رو سپید باشم . و اگه خدا کمکم کنه می خوام باهاش دوست بشم یه دوست جون جونی .

|| لوگوی وبلاگ من || ممنونم برای همه چیز - معبود من مرا دریاب

|| اوقات شرعی ||

|| وضعیت من در یاهو || یــــاهـو
ممنونم برای همه چیز
نویسنده: رو سیاه(دوشنبه 86/3/21 ساعت 11:39 صبح)

خدا ی خوب و مهربونم

ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ممنونم ......................

........................................................................

..........................................................

ازت واقعا ممنونم

برای همه چیز

برای روزیم . برای سلامتیم .برای دینم .برای شناخت تو .برای ....همه چیز

دیدی چطور جواب اون کسی رو دادم که برای لطفی ( که شاید مهم بود) چطور تو روم نگاه کرد و منت به اون سنگینی سرم گذاشت ....

خوشت اومد از جواب من ؟

که جلوی روی طرف دوتا دست هامو رو به اسمون گرفتم و صدات کردم و با صدای بلند گفتم : خدایا شکرت شکرت شکرت هزار بار ممنونتم ، اینهمه بهم نعمت دادی یه بارم سرم منت نذاشتی ، واقعا ممنونتم

دیدی طرفطرف فقط نگام کرد....

نتونست چیزی بگه

شاید اونم یادش اومده بود که برای این همه نعمت یادش رفته شکر کنه

خدایا ممنونم ممنونم ..........................هزار بار ممنونم برای میلیارد ها لطف و محبتی که به من داشتی...و من یادم رفته

برای همه ی اون لطف هایی که متوجه ی اون هم نشدم

برای همه ی محبتی که کردی و من نکردم ......

ممنون



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ